Bijna naar Londen! - Reisverslag uit Bakel, Nederland van Cathy Geurts - WaarBenJij.nu Bijna naar Londen! - Reisverslag uit Bakel, Nederland van Cathy Geurts - WaarBenJij.nu

Bijna naar Londen!

Door: Cathy

Blijf op de hoogte en volg Cathy

30 Juli 2011 | Nederland, Bakel

Ik ben heel erg opgewonden, maandag ga ik om vier uur morgens weg met mijn vader. Op weg naar Duinkerken in Frankrijk. Nu vraag je je vast af, wat ik daar doe als ik naar Londen moet.

Dat zal ik je uitleggen, we gaan niet per vliegtuig maar per boot! Nog geweldiger! :3 We mogen lekker 2 uur varen over de Noordzee. En dan komen we als het goed is aan in Dover. Van daaruit rijden we naar Londen, maar eerst bezoeken we nog Windsor Castle. Omdat die toch op de route ligt naar het hotel.

Ik heb er echt zin in, hopelijk spreek ik deze keer veel Engels. En misschien maak ik ook vrienden, maar die kans is klein. Want dat probeerde ik ook in Amerika, maar dat mislukte.

En sorry dat ik een maand niks schreef, maar ik had zo druk. Vooral met mijn vriend (A) Hij was afgelopen donderdag jarig. 18 geworden, het was een leuk feest! En ik heb hem een ring gegeven met zijn sterrenbeeld erop: Leeuw. Gelukkig vindt hij het mooi.

Ik weet niet of ik jullie al had verteld dat ik slechthorend ben, maar nu heb ik een nieuw apparaat.Het heet Smartlink+ en is superhandig. Ik heb het wel sinds dinsdag pas, maar het bevalt tot nu toe goed. Het is bruikbaar voor muziek, telefoongesprekken, gesprekken en nog meer. Hopelijk kan ik nu wat meer sociale contacten onderhouden. Want dat gaat niet vanzelf, ook al probeer ik het. Het is verdomd lastig, om met een verminderd gehoor iemand te begrijpen en te ondersteunen of te troosten, om dan te vragen wat er nu precies is, omdat je het niet goed verstond. Sommigen vinden dat nogal vervelend, dus dat laat ik dan maar aan iemand over. Nogal egoïstisch kan dit overkomen, maar dat ben ik echt niet.

Anyway, dit is een reisblog. Dus.. Vandaag heb ik mijn spullen bij elkaar geraapt, en morgen ga ik het inpakken. Waarschijnlijk gaan we ook de auto reisklaar maken. Een matras erin, zodat we (vooral ik) tijdens de reis naar Londen kunnen slapen. Ik ga alleen met mijn vader, want voor mijn moeder zou het niet zo leuk zijn. Teveel lopen en ze zou niets kunnen volgen van de Engelse gesprekken. Ik kan dat dan wel beter dan mijn moeder. Buitengewoon omdat ik van talen hou. Vooral Engels. Engels voelt meer aan als een moedertaal dan Nederlands. Beetje weird. Maar ja, dat kan iedereen overkomen.

Ik ga nu in ieder geval afsluiten. Probeer in ieder geval elke dag een stuk te schrijven, of te noteren, zodat ik niks vergeet. Het is alleen lastig, aangezien ik daar altijd te moe voor ben of een andere smoesjes, zoals mijn aangetrouwde neef het noemt. ;D

Bye Bye!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bakel

Cathy

Actief sinds 28 Juni 2011
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 4885

Voorgaande reizen:

19 Januari 2016 - 19 Januari 2018

Algemeen

03 Juli 2015 - 07 Juli 2015

Rome (2015)

01 Juni 2015 - 04 Juni 2015

Berlijn (2015)

03 Juni 2013 - 06 Juni 2013

Londen (2013)

01 Augustus 2011 - 06 Augustus 2011

Londen (2011)

Landen bezocht: