Lekker weertje(!) - Reisverslag uit Bakel, Nederland van Cathy Geurts - WaarBenJij.nu Lekker weertje(!) - Reisverslag uit Bakel, Nederland van Cathy Geurts - WaarBenJij.nu

Lekker weertje(!)

Door: Cathy

Blijf op de hoogte en volg Cathy

28 Juni 2011 | Nederland, Bakel

Het is ontzettend warm in ons kikkerlandje. 35 graden, bijna ons eigen lichaamstemperatuur! Echt ondoenlijk, gewoon. Momenteel ben ik bezig met bijbaantjes zoeken en solliciteren.

Overigens had ik al een blog bij Waarbenjij.nu. Maar ik kan het niet meer vinden, dus maar een nieuwe gemaakt. Ik ga namelijk van 1 aug t/m 5 aug. naar Londen! Heerlijk, eindelijk! En ik ben al twee keer in Amerika geweest. Ja, ik ben verwend (A)

In 2013 ben ik van plan een backpacktocht te gaan maken in Schotland. Ik probeer nu dan ook te trainen met het lopen, door volgend jaar mee te doen aan de Vierdaagse. Maar of die doelen uitkomen? Dat kan ik nog niet zeggen. Want mijn doorzettingsvermogen met trainen is niet zo spectulair. Wel is mijn doorverzettingsvermorgen in het doen heel groot.

Ik ben namelijk nogal avontuurlijk aangelegd. Wil de hele wereld zien, en vrienden maken. Is wel een hele opgave, omdat ik slechthorend ben. Maar ik laat me daar echt niet door tegenhouden! Weliswaar is de kans op een dip groot, maar ik kom er toch altijd weer uit ;D

Ik sluit nu af, ga nu eten. En even met mijn benen in het zwembad, lekker spetteren.

Adios!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bakel

Cathy

Actief sinds 28 Juni 2011
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 4898

Voorgaande reizen:

19 Januari 2016 - 19 Januari 2018

Algemeen

03 Juli 2015 - 07 Juli 2015

Rome (2015)

01 Juni 2015 - 04 Juni 2015

Berlijn (2015)

03 Juni 2013 - 06 Juni 2013

Londen (2013)

01 Augustus 2011 - 06 Augustus 2011

Londen (2011)

Landen bezocht: