Fifth day - Reisverslag uit Bakel, Nederland van Cathy Geurts - WaarBenJij.nu Fifth day - Reisverslag uit Bakel, Nederland van Cathy Geurts - WaarBenJij.nu

Fifth day

Door: Cathy

Blijf op de hoogte en volg Cathy

19 Januari 2016 | Nederland, Bakel

Hoi mamaa,

Vandaag laatste dag. Ben blij dat ik naar huis ga, mijn benen doet pijn.

Vandaag hetzelfde als gister begonnen maar we gingen eerst naar de bottenkerk. Gratis! Want doof! Denk ik dan. We deden moeilijk over het begrijpen van hoeveel we moesten betalen. Uiteindelijk zei iemand anders dat het niet hoefde. En liepen we dus rond in zo'n 15 minuten.

Maar voor we in die kerk waren, was het wel even misgelopen. Ik had de kaart verkeerd geïnterpreteerd dus we waren even verkeerd gelopen. Bleek het gewoon vlakbij de metrohalte te zitten waar we waren uitgestapt -.-

Vervolgens naar Vaticaanstad. Dat was nog even zoeken en lopen. Maar prachtige plek. Uiteindelijk gevonden waar we gratis naar binnen konden door te laten zien dat we doof waren. Prima. Gratis naar binnen. Daar toch zo'n 2 uur in gezeten in de sint pieter. Prachtig. Maar we waren vergeten dat Michelangelo's beroemde schilderingen in de Sixtijnse kapel waren -.- dat staat dus op het lijstje voor volgende keer.

Daarna naar de Engelenburcht. Ook niet verkeerd. Niet naar binnen geweest, het was al laat. Toen naar de metro en de shuttle genomen. In de metro viel ik soms in slaap. Ik was warm en misselijk. Was gewoon moe.

In het hotel wilde ik eigenlijk gaan slapen maar we hebben toch uitgebreid gegeten en nu liggen we in bed. Morgenvroeg om 6 uur op om om 7 uur de shuttle bus te pakken naar het vliegveld.

Slaaplekker mams en paps
tot morgen