Second day - Reisverslag uit Bakel, Nederland van Cathy Geurts - WaarBenJij.nu Second day - Reisverslag uit Bakel, Nederland van Cathy Geurts - WaarBenJij.nu

Second day

Door: Cathy

Blijf op de hoogte en volg Cathy

19 Januari 2016 | Nederland, Bakel

Vandaag zijn we vooral rondom het hotel gebleven. Door een opening in de gordijnen werd ik al vroeg wakker en sliep ik uurtjes na elkaar met korte tussenpozen dat ik wakker werd.

Rond 11 uur kregen we in de gaten dat er geen ontbijt werd geserveerd. Dus gingen we eerst op zoek naar een winkel, maar dat lukte niet zo goed. Vervolgens zijn we in het hotel gaan brunchen. Hier blijkt lunch hetzelfde te zijn als avondeten. Daar was ik niet zo blij mee... Opnieuw gevraagd naar de winkel aan bewoners, weer niks. Wel gevonden maar gesloten ivm siesta. In het hotel heb ik het nog maar eens gevraagd met gebaren, nu werd het goed uitgelegd en ik ging alleen. *Vriendin* was moe en moest naar de wc. Blijkt de supermarkt een eindje verderop te zitten. Echt nog geen 5 minuten lopen. Heb daar zonnebrand factor 20 gehaald. Hoger hadden ze niet meer. Het was wel goedkoop. Daarna eindelijk kunnen gaan zwemmen. Dat deden we ook niet echt lang. Zwembad kwam tot aan mijn buik en is ongeveer 2 keer de zwembad van ons naast elkaar. Naderhand gaan zonnen, *vriendin* had al snel last van warmte. Ik begon al wel te wennen en bleef liggen. Liever buiten bezig dan binnen. Heb toch ruim een uur buiten gelegen. Vervolgens liet ik haar nog een uur slapen in bed en zocht ik wat metrostations met bezienswaardigheden op voor morgen.

Om zes uur wekte ik haar en gingen we naar de supermarkt voor wat dingetjes. Melk, croissants met chocolade, biscuits, appels en een flesje water gehaald. Ik had geen zin in avondeten en *vriendin* ook niet dus aten we de croissants. Het maaltijd van de middag lag nog zwaar op de maag.

Ik wilde nog wat meer zien van de omgeving dus liepen we een kwartiertje a halfuur rond. Voornamelijk waar we al hadden gelopen. Wel mooi dat we twee straatkatten tegenkwamen en die worden verzorgd door de buurt. Ik merk dat *vriendin* wel angstig is. En het idee van s'avonds niet de shuttle terug naar het hotel pakken maar de bus staat haar niet aan. Terwijl ik juist graag het nachtleven wil beleven. Maar we gaan het zien morgen. Morgen eindelijk het centrum in.

Merk dat ik mijn volgende trip liever alleen doe.

Op de kamer nog even gekwartet.ik baal dat ik mijn reiswekker niet heb meegenomen. Hopelijk ben ik vroeg wakker.

Dagdag

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bakel

Rome (2015)

Een vijfdaagse weekendtrip met een vriendin.

Recente Reisverslagen:

19 Januari 2016

Fifth day

19 Januari 2016

Fourth day

19 Januari 2016

Third day

19 Januari 2016

Second day

19 Januari 2016

Rome first day (2)
Cathy

Actief sinds 28 Juni 2011
Verslag gelezen: 51
Totaal aantal bezoekers 4855

Voorgaande reizen:

19 Januari 2016 - 19 Januari 2018

Algemeen

03 Juli 2015 - 07 Juli 2015

Rome (2015)

01 Juni 2015 - 04 Juni 2015

Berlijn (2015)

03 Juni 2013 - 06 Juni 2013

Londen (2013)

01 Augustus 2011 - 06 Augustus 2011

Londen (2011)

Landen bezocht: